Please Die My Beloved
"I Killed My Husband…"
Ett chockerande avslöjande slår tre vänners liv i spillror och snärjer in dem i en spiral av lögner, svek samt ett mord de aldrig kan göra ogjort.
The Tables Turn
En våldsam makes minnesförlust vänder på maktbalansen – tills ett graverande fotografi får misstankar och dolda sanningar att komma i dagen.
En försvunnen man, en misstänkt affär och ett barns avslöjande väver ett nät av hemligheter så tilltrasslat att alla deras relationer kan förstöras.
Hoten blir allt verkligare, utpressningen kopplar ett hårdare grepp – och en förkrossande upptäckt får kvinnorna att kämpa för sina liv tillsammans.