Prison School Live Action
In this live action adaptation of the popular anime, five boys face harsh punishment for seeking forbidden sights at their new, formerly all-girls high school.
As Kiyoshi deals with the fallout from his failed escape, the Underground Student Council initiates Operation: DTO in an attempt to expel the boys once and for all.
Now that Operation: DTO has completed its goal, the boys must rush to find proof that they were framed before the chairman finalizes their expulsion.