Queen of Versailles Reigns Again
Arton år senare ska Jackie Siegel och hennes familj äntligen färdigställa sitt 8000 kvadratmeter stora Florida-palats känt som Versailles.
Medan hon tar hand om sin sjuka make ordnar Jackie en födelsedagsfest för alla sina tre söner.
Jackie flyger över hela landet för att ordna några speciella detaljer till hemmet, inklusive en signaturöl som ska serveras i Versailles pub.
Precis när familjen förbereder sig för att bo i Versailles hinner stressen ikapp Jackie. Det har tagit nästan 20 år att färdigställa drömhemmet.