Reformed
Blivande rabbinen Léa har svårt att finna mening i livet med sin ateist till pappa och sina kaotiska relationer.
Decide
Léas nya roll som rabbin krockar med hennes pappas ateistiska skepticism, samtidigt som hon ställs inför de många utmaningarna i att vägleda andra.
En man ber Léa om råd kring hans bortgångna mammas önskningar. Senare hamnar Léa på en märklig dejt.
Efter att Léa ombetts förrätta sin första vigsel upptäcker hon att brudgummen är hennes barndomskärlek.
Léa försöker försona en ung troende med hans sekulära föräldrar, fastän hennes egna förehavanden med Arié blir allt svårare att bortse från.