Reservation Dogs
När ett nytt rivaliserande gäng hotar Rez Dogs, söker Elora upp sin farbror för att hjälpa dem att lära sig att slåss.
Staden gör sig redo för besök av Bears rappande pappa och hans framförande på IHS-konferensen.