"Rocketeer S1 Splits, The"
En luftrövare / Ett hundigt äventyr
Sylvester Stötnöt, förklädd till den "utklädde banditen", planerar att råna Bulldogkaféet. Butch måste rädda sin nya vän, Gullan, den gyllene pudeln.
Tesh gör om sin cykel men det blir inte lika hjälpsamt som han hade hoppats på. Kit, Tesh och Butch samlar in pengar för att kunna reparera den första Raketflygarens staty.