Room 104
En kvinna som söker frälsning får besök av en sektpräst som lovar att hjälpa henne träda in i en annan värld.
1997 måste en son lära sin mamma använda internet över telefonen efter att ha glömt ett viktigt dokument på laptoppen.
Det förflutna och nutiden möts när ett hembiträde får kontakt med sitt yngre jag.