Sea Hunters
Orcas vs. Humpback
Marinbiologerna Eve Jourdain och Richard Kaoliussen har ägnat två år åt att studera späckhuggarna i Norge, där de har anpassat karuselltekniken till deras livsmiljö.
Här, på stränderna i Patagonien, när en sjölejonvalp lär sig simma, förbereder rovdjur en attack mot honom, en attack som kommer att bli dödlig.
Under Cape Cross brinnande sol samlas stora kolonier av sälar på Namibias skelettkust... Hanarna, som kan väga upp till 360 kg, patrullerar territoriet för att skydda.