Secret Restoration
Inne i en gammal fabrik i New England reparerar restauratörer och hantverkare dyrbara föremål och familjers arvegods i hemlighet och avslöjar dem sedan för intet ont anande mottagare.
Bettin' On The 'Vette
En fru tar med sin mans drömbil, en Corvette från 1990-talet, till PJ, men den behöver en total renovering. David och Sara slog vad om sin förmåga att rädda ett mycket tidigt flipperspel, och Alfred blåser nytt liv i ett sällsynt tyskt dragspel.