Sekunder
När en skyskrapa under uppbyggnad plötsligt rasar och begraver tiotals människor, sätts en riskfylld räddningsoperation i gång och det blir en kamp på liv och död. Olycksutredaren Marita Kailas team står inför en ny utmaning.