Kodnamn: Annika
Provenance
Emma Haka ger sig ut på sitt första infiltrationsuppdrag i Stockholms korrupta konstvärld.
Impasto
Emma fördjupar sin undercover-roll i Stockholm; Sampo väntar på Emma med en avgörande fråga.
Emma tar en risk som väcker Rasmus misstankar. Raimo varnar henne för att inte avslöja sin identitet.
Béatrice sätter Emmas färdigheter på prov. Emma söker svar på frågor om Annikas förflutna.
Emma återvänder till Finland för att ta itu med sitt förflutna; en ny ledtråd leder Emma närmare Blanko.
När utredningen närmar sig sitt slut måste Emma göra ett svårt val gällande sin framtid.