Since I Met U
Cheng Mu (Zhou Jun Wei), a dedicated dessert shop manager, dreams of making his business the best in town. When his shop gains popularity, it attracts the attention of Jiang Si Han (Jin Zi Xuan), a prominent food blogger initially skeptical of his establishment. Accompanied by his adorable son Rui Rui (Lennon Sun), Cheng Mu gradually wins Si Han over with his delectable desserts and charming personality. As Si Han finds herself repeatedly drawn to the shop, unexpected feelings begin to develop between them. Will her growing affection for Cheng Mu and Rui Rui lead her life in a completely new direction? This is a 2022 Chinese romance drama directed by Mi Bao.