Solsidan
Alex misstänker att Anna varit otrogen med skådespelaren Ola Rapace och att han kan vara pappan till barnet. Fredde får mani på att grilla vilket går så långt att Mickan uppmanar honom att söka hjälp för sitt missbruk.
Anna får ångest när hon ska köpa barnvagn. Fredde oroar sig över att han tappar hår och försöker dölja det med diverse huvudbonader.