Southern Gothic
They Call Me Animal
Tre tonåringar försvinner och hittas senare döda i en stad i Texas, och en misstänkt kopplas till ett relaterat rån. Det leder till en fängelserymning och ett omfattande sökande.
Memphis Blues
En kärleksfull mamma blir skjuten med tre skott på en bensinmack i Memphis i Tennessee. Polisen söker efter ledtrådar när ett mystiskt brev skapar spänningar i området.
En fiskare i Tennessee hittar en kvinnokropp i en bäck och utredningen blottlägger familjefejder som pågått i årtionden. En misstänkt begravning tyder på en konspiration.