Soy Luna
Lunas liv förändras för alltid när hennes föräldrar blir erbjudna nya jobb, och familjen flyttar från Cancún till Buenos Aires.
Ámbar, Delfi och Jazmín misstänker att Nina vet att de smider en plan som rör Luna och de bestämmer sig för att ta saken i egna händer.