Violetta
Serien följer en musikaliskt talangfull tonåring som återvänder till hemstaden Buenos Aires efter att ha bott i Europa.
Avsnitt 3: När Tomas, killen som Violetta gillar, levererar en pizza till Studio 21 får han en oväntad beundrarinna - Ludmila.
Jade har slut på pengar och försöker manipulera Violettas pappa att skynda på bröllopet. Violetta ser Ludmila och Tomas prata och blir övertygad om att de har något ihop.
Tomas följer Violetta hem, och gör sitt bästa för att övertyga henne om att det inte finns något mellan honom och Ludmila. Han får för sig att Violetta är hushållerskans dotter… och hon rättar honom inte.
Ludmilas pojkvän Leon är avundsjuk på Tomas, och försöker få honom sparkad. Och Ludmila försöker också skapa problem mellan Violetta och Tomas genom att avslöja sanningen om Violettas familj.