Star Trek: Starfleet Academy
Kids These Days
Efter att ha varit på rymmen i flera år erbjuds Caleb en ny utbildning på Starfleet Academy.
Jay-Den konfronterar sitt förhållande till sitt arv; Nahla måste rädda Jay-Dens ras.
Series Acclimation Mil
Sam ger sig ut på en resa av självupptäckt när han vill lösa ett uråldrigt mysterium.