Star Wars: Visions
Duellen
En mystisk och vandrande främling träder fram för att försvara en by, som har belägrats av ovårdade banditer. Genom att möta dem avslöjar han en förbluffande sanning om sitt förflutna.
En cybernetisk pojk som drömmer om att en dag bli en heroisk Jedi upptäcker en hemlighet angående sin skapares förflutna som hotar deras tidigare fridfulla existens.