Stick
Pryce Cahill (Owen Wilson) höll på att bli en golflegend när ett sammanbrott på golfbanan förstörde hans karriär. Nuförtiden har han svårt att hålla sig flytande, så han satsar allt han har för att bli mentor åt underbarnet Santi – och kanske rädda sig själv.