Strangers
Universitetsläraren Jonah Mulrays liv vänds upp och ner när hans fru, Megan, dör i en bilolycka utanför Hong Kong. Jonah reser iväg för att identifiera kroppen men väl på plats i Hong Kong visar det sig att Megan i själva verket blivit mördad.