Suga
Efter hans dotters tragiska död kämpar Suga, ledare för ett ökänd motorcykelgäng, med att hålla ihop sin splittrade familj och sitt gäng. När rivaliserande grupper och en obeveklig åklagare närmar sig, rasar hans värld samman när hans eget brödraskap förråder honom. Nu står han inför ett omöjligt val: återta sin förlorade makt eller skydda sin sörjande familj.