Sunny Day
Vänskapsdagen
Doodle tror att Sunny har glömt bort honom på den stora Vänskapsdagen, och bestämmer sig för att försöka hitta en ny vän. Men då kommer hundfångaren Scratch och fångar honom! Nu är det upp till Sunny att rädda sin bästa vän!
En superstark hårspray klistrar ihop Rox och Blair med varandra, och det är upp till Sunny att lära dem samarbeta och hitta en lösning på problemet.
Doodle, Rox och Blair gör allt de kan för att uppfylla Sunnys speciella önskelista.