Svampmorden
Två år efter den ödesdigra lunchen börjar rättegången mot Erin Patterson. Under en lång tid har medier och allmänheten spekulerat i vad som faktiskt har hänt, nu ska alla bevis upp på bordet. Del 2 av 3.