Svart ljus
Seriestart. Kriminalpolisen Anna Valli börjar utreda försvinnandet av en försvunnen brottsling. Till sin fasa upptäcker Anna att spåren leder till hennes egen son, Niko, men hon tar beslutet att inte berätta för sin man Henrik.