Swamp Loggers
Lortigt slit
Bobby Goodson är fjärde generationens skogsarbetare och leder ett team skogsarbetare som jobbar där få andra törs jobba. Men väder, vind och pengabrist hotar hans företag.
Bobby Goodsons avverkningsföretag drabbas hårt av den rådande lågkonjunkturen och han tvingas fatta några tuffa beslut.