Gold Rush: Dave Turin's Lost Mine
Gruvfamiljer tar hjälp av Dave Turin för att få verksamheten på benen igen. Med sin expertis kliver han in för att ta på sig uppdraget att rädda övergivna gruvor och ge ägarna sin beskärda del av guldet.
Dozer Dave Returns
Familjer från hela USA hör av sig till gruv- och grävexperten Dave Turin för att få hjälp. Dave återuppbygger gruvorna så att ägarna kan söka efter guld igen!