Outback Crystal Hunters
Million Dollar Baby
Patrick och Kirsty upptäcker ett gigantiskt ametistkluster för miljoner dollar, medan Pete och Kyle kämpar för att utvinna extremt ömtåliga och sällsynta krokoitkristaller.
Hot As Hell
Patrick möter extrema temperaturer när han ska hitta Australiens hittills största ametistkluster värt miljoner dollar. Men Pete och Kyle kämpar i iskalla förhållanden.
Patrick och Kirsty letar efter sällsynta akvamarinkristaller på sin avlägsna gård i Queensland. Frankie & Ebriony träffar på vildsvin och dingor.
Rockhounds behöver ett mirakel för att vända sin säsong till det bättre. Kirsty och Patrick måste hitta sällsynta havskyanitkristaller för att kunna betala sin skuld.