Ta oss hem: Leeds United
När en ny transfermöjlighet öppnas går Leeds efter nya kontrakt eftersom klubben har skakats av en av de mest kontroversiella historierna i fotbollsvärlden.
De automatiska marknadsföringsplatserna avgörs i en dramatisk sammanfattning under den normala säsongen.
Leeds går in i semifinalmatchen mot Derby County och beslut fattas angående klubbens framtid.