Tasuketsu: Fate of the Majority
Tomorrow
Aside from his dislike of PCs, Saneatsu is a completely normal student; however, when he receives a strange message during computer science class, his life is turned upside down; a deadly game begins for him and his classmates.
The survivors move forward looking for post boxes, rights, and hope; those who have rights begin to make their move.
Sudo and Saneatsu come up with a plan to identify the traitor in their ranks; when Saneatsu encounters other survivors, he tries to gather more information about the majority decimation.
After the confrontation with Shinozaki, Omi and Kazuhiko are separated from the rest of the group; while fleeing from their pursuer, they encounter a boy who has the means to reunite the students.
Iruga demands that Saneatsu and his friends hand over Midō and Omi to him so that he can overthrow the Emperor; in return, he reveals the goal that he and his partner are pursuing; in Nerima, Sudō encounters his teacher, Shinozaki and Midō.