Taylor Swift vs Scooter Braun: Bad Blood
Den bittra striden mellan Taylor Swift och Scooter Braun över hans kontroversiella köp av hennes musikkatalog mot hennes vilja.
Scooter Braun mottar dödshot från Taylor Swift-fans efter att hon kritiserat honom för hans köp av hennes mastertejper. Berättelsen ur hans synvinkel.