Johnny vs Amber: The US Trial
Johnny's Story
Efter att Johnny Depp förlorat ett förtalsmål i London står allt på spel för honom när han kämpar för att rentvå sitt namn. Med intim tillgång till hans advokater ger den här serien en unik inblick i Depp mot Heard-målet.
Amber's Story
Vi följer Amber Heard och hennes team av advokater i rättstvisten med en av världens mest uppskattade skådespelare och får en unik inblick bakom kulisserna.