Teacup
När märkliga saker börjar hända på en avskild gård i Georgien måste grannarna gå samman för att möta ett mystiskt och dödligt hot.
Djuren beter sig märkligt på familjen Chenoweths gård; familjen letar efter den försvunne Arlo.
Travis berättar om hur han tog sin tillflykt till Navarros gård och avslöjade faran för James familj.