Ted Bundy: Förälskad i en mördare
Efter många års tystnad träder Ted Bundys långvariga flickvän Elizabeth Kendall, hennes dotter Molly och andra överlevande för första gången fram i en dokumentärserie som framför Bundys brott ur ett kvinnligt perspektiv. Serien avslöjar hur Bundys sjukliga kvinnohat kolliderade med 1970-talets kulturkrig och feministiska rörelse i en av de mest beryktade brottsberättelserna i vår tid.