The Attackers
Handlingen utspelar sig under andra världskriget. Unga flygvapenpiloter, Leonid och Boris, anländer till flygskolan men upptäcker att de har värvats till det stridande förbandet och ska gå direkt till frontlinjen. De är attackflygarna och måste visa mod under varje ögonblick av striden och utföra de mest komplexa militära orderna, utan att tveka eller vara rädda för sina liv.