The Big Soirée
Skådespelerskorna Sílvia Abril och Toni Acosta erbjuds ett storslaget 50-årsfirande, men för att ta sig till det stora evenemanget måste de överleva en rad maxade äventyr, utportionerade ett mystiskt kuvert åt gången.
The Envelope
Skådespelerskorna Sílvia Abril och Toni Acosta erbjuds ett 50-årskalas, men innan de kan fira måste de avgöra om de är äventyrliga nog för att följa instruktionerna i deras första mystiska kuvert.
The Q&A
Efter att nätt och jämnt överlevt etikettskursen och tebjudningen fortsätter Sílvias och Tonis födelsedagsäventyr med en intim frågestund om deras liv och deras vänskaps utveckling.
Vännerna försöker se framför sig vad som väntar när dagen för den stora festen äntligen är här.
Sílvia och Toni står potentiellt inför två separata firanden, och förlitar sig på sin förhandlingsteknik för att få gå på sitt livs fest.