The City
If She Can Make It Here...
Whitney börjar sitt nya jobb på Diane von Furstenberg. Det blir fullt upp första veckan eftersom det är Fashion Week, men hon lyckas hitta tid för nöjen med: en rolig dejt med Jay och en middagsbjudning hos Olivia.
Whitneys dejt med en ny kille gör Jay svartsjuk och får honom att tala om hur han verkligen känner. Erin tycker att det går för snabbt fram med Duncan när han frågar om han kan flytta in.
Allie bryter ihop efter att ha stött ihop med tjejen som påstår att hon kysst Adam. Whitney blir upprörd för att Jay tar Adams parti.