The Cleaner
The Widow
Seriestart. Den professionella brottsplatsstädaren Wicky måste göra rent efter ett särskilt brutalt mord.
När Wicky tar med sig fel nycklar till en brottsplats hamnar han i konflikt med sin granne - och kan ha mött sin jämlike.