The Outlaws
THE OUTLAWS är ett modernt brittiskt drama om en brokig grupp kriminella som möts när de gör sin samhällstjänst.
Sju väldigt olika främlingar påbörjar sin samhällstjänst och ska renovera en förfallen byggnad i Bristol. Men kan någon av dessa ”laglösa” bättra sig?
Vi upptäcker vad en slutkörd advokat och Instagramkändis med hetsigt humör har gemensamt och en farlig frestelse faller från himlen.