The Clean Up Crew
När ett team som städar brottscener upptäcker en portfölj full av pengar, dras de omedvetet in i en kamp mot en hänsynslös och korrupt maffiaboss, gangsters, torpeder och korrupta regeringsagenter som är fast beslutna att få tillbaka pengarna.