Play Dirty
En mästertjuv planerar den största stöten i sitt liv i den actionpackade thrillern Play Dirty från regissören Shane Black. Parker (Mark Wahlberg), Grofield (LaKeith Stanfield), Zen (Rosa Salazar) och deras skickliga gäng snubbar över en chans som ställer dem mot New Yorks maffia i detta hårdbitna men klipska äventyr.