The Consultant
Efter att en avskyvärd tragedi som drabbar CompWares VD, anländer en mystisk konsult och tar över.
På jakt efter svar om sin sons död, besöker Mama Sang CompWare. Elaine ifrågasätter Regus motiv, medan Craig gör oväntade framsteg med ett nytt spel.