The Forgotten Valley
Serene Valley
Gästerna får bo på ett värdshus, där ett mystiskt te serveras. Fred och Bento bestämmer sig för att rymma – men det visar sig vara lättare sagt än gjort.
Clara kommer till byn i jakt på sin son. Bruna upptäcker att Fred och fader Aleixo har hemligheter och blir fascinerad. Coyote och Iasmin knyter an efter att ha lyssnat på en gammal sång.