The Fox Hollow Murders
The Lost Boys
När mänskliga kvarlevor hittas på Fox Hollow Farm avslöjar utredarna hur en förmögen affärsman utnyttjade utsatta homosexuella män.
A House with Good Bones
Fox Hollow Farms nya ägare gör en introduktion som väcker frågor om vad som verkligen hände och om en seriemördare agerade ensam.
Cold case-utredaren Steve Ainsworth undersöker bevisen på nytt och avslöjar nya ledtrådar om en potentiell medbrottsling i morden på Fox Hollow Farm.
När nya bevis dyker upp berättar en överlevande om sin upplevelse med mördaren Herb Baumeister.