The Great Escapists
I THE GREAT ESCAPISTS blir Richard Hammond och Tory Belleci, som sägs ha de smartaste hjärnorna i populärvetenskapliga tv-program, skeppsbrutna på en öde ö. De har bara skeppsvraket och sina egna händer och försöker överleva med varierande framgång och uppfinningsrikedom.