Running Wild with Bear Grylls
Brie Larson på Pärlöarna
Bear tar med Captain Marvel själv, Brie Larson, ut i djungeln på en avlägsen ö i Panamabukten. Resan startar med ett hopp ur en helikopter ner i havet.
Joel McHale i Arizonas raviner
Skådespelaren och komikern Joel McHale ansluter sig till Bear Grylls i Arizona-öknen för ett unikt äventyr.
Skådespelerskan, supermodellen och influencern Cara Delevingne förverkligar en gammal dröm att följa med Bear Grylls ut på äventyr. Denne tar med henne i en helikopter, med vilken de beger sig högt upp i Sardiniens berg.
Komikern Rob Riggle testar sina överlevnadskunskaper när han följer med Bear Grylls på sitt livs äventyr på Vatnajökull-glaciären på Island.
Bear Grylls tar med sig den förre WWE-världsmästaren och actionhjälten Dave Bautista på ett äventyr genom Arizona-öknen.
Channing Tatum återvänder för en andra vildmarksresa med Bear Grylls. Den här gången tar de sig an de norska fjällen.