The Legend Of Korra
Efter att fastnat i sin luftbändningsträning med mästare Tenzin, besöker Korra stadens Proffsbändningsarena för att hitta inspiration.
Korra rekryteras till rådsman Tarrloks insatsstyrka, vilken försöker tömma staden på utjämnare genom våld.