The Love Experiment
Kvinnorna väljer nya män att dejta. I en talangjakt bland männen kan tre av dem vinna en romantisk övernattning med kvinnorna.
Under den romantiska utflykten startar ett rykte en intensiv diskussion. En överraskande syn på äktenskapet ger upphov till frågor, och kvinnorna fattar tuffa beslut under elimineringen.