The Mind Behind Power
Introspection
Efter att psykologen Marcos patient svurits in som Argentinas president utpressas han till att tvinga presidenten att avgå.
När Marcos får tillbaka Víctor som patient kräver Lauren att få privata uppgifter om presidenten för att kunna slå mot hans svaga punkter.
Marcos isolerar Víctor från hans innersta krets och får honom att tro att Luciano tänker förråda honom och ställa upp i presidentvalet.
I ett försök att lappa ihop sin relation med Sofía berättar Marcos för henne om Laurens hot och hans egentliga mål med Víctor.