The Mortician
När David Sconce tar över bårhuset som drivits av hans familj kommer en begravningsentreprenör med chockerande anklagelser mot krematoriet.
David expanderar verksamheten trots fler anklagelser om vanskötsel. Efter hans gripande upptäcks chockerande bevis i samband med en konkurrents död.
Efter att flera ur familjen Lamb dömts för bedrägeri och andra brott införs ett nytt regelverk inom bårhusbranschen.