The Never Ending Murder
Brittisk dokumentär som undersöker fallet med 18-åriga Nicola Payne, en ung mamma som försvann 1991 när hon promenerade till sina föräldrars hus i Coventry.
14 december 1991 försvinner 18-åriga Nicola Payne spårlöst när hon är på väg till sina föräldrars hus i Coventry.
30 år senare kommer en man med ny information som får polisen att söka nya ledtrådar om Nicola Paynes försvinnande. Hennes familj fortsätter att hoppas på att fallet en dag ska lösas.